خاطرات من و دلبندم

هفته 9 بارداری

1394/7/5 9:15
نویسنده : مامان مهری
133 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی مامان سلامبوس

تو هفته 9 بارداری هستم و از اوایل این هفته حالم خیلی بده. غمگیناصلا نمیتونم غذاهایی رو که قبلا دوست داشتم مثل قرمه سبزی و قیمه رو بخورم. سبزهمش هم نگران سلامتی تو هستم و منتظرم که قرار ملاقات بعدیمون برسه تا هم خیالم راحت بشه و هم به مدت چند هفته با شنیدن صدای قلب کوچولوت انرژی بگیرم. متنظرعاشقتم فسقلیه مامان!بغل

طی هفته پیش یک لنگه از شلوارت رو بافتم. به نظر خودم خیلی کوچولو شده ولی آننی میگه نه خیلی هم بزرگه!!!!!!؟تعجب

راستی دیگه کم کم لباسام تنم نمیشه. رفتم واسه خودم مانتو سرمه ای و شلوار جین بارداری خریدم. خیلی قشنگن...تشویق

حدود 9 ماه پیش بابا هادی واسمون خونه خرید.(هووورااا) خندونکولی دادیمش به مستاجر. ولی الان با اومدن کوچولوی مامان میخایم بریم اونجا. چون اون خونه خیلی تکمیله و یه اتاق هم مخصوص تو داره. هفته دیگه اساس کشی داریم...خسته

عزیز دلم لحظه شماری میکنم 27 مهر 94 برسه تا دوباره ببینمت!متنظر

دوستت دارم کوچولو. خدا نگهدارت!محبت

پسندها (3)

نظرات (4)

بابا هادی
5 مهر 94 15:36
سلام عزیز بابا هیچ وقت فک نمی کردم که این قد روزای انتظار اومدنت میتونه طولانی باشه!! هر چند خیلی خیلی شیرینه ولی من یکی دوست دارم زود تموم بشه بیای خونه خشگلمون رو پر از شیطونت های ناز و دوست داشتنی کنی و همه چیز برعکس بگی و شاکی بشی که چرا ما بلد نیستیم. خلاصه بابایی خیلی دلم تنگه برات. هنوز نیومده شدی دنیای من و مامانی دیگه !!!!! دوست دارم. باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همراه رایانه
6 مهر 94 11:47
همراه رایانه مرکز پاسخگویی سوالات و مشکلات رایانه و اینترنت بصورت تلفنی شبانه روزی شماره تماس با خط ثابت از سراسر کشور :9099070345 ادرس سایت :www.poshtyban.ir
مامان حلما
20 مهر 94 1:56
انشاالله نینیتون رو صحیح سلامت بغل بگری گلم عزیزم برای بهتر شدن ویار بارداری رب انار با اب خنک حل کن مثل شربت بخور خیلی حالتو بهتر میکنه موقع حالت تهوع دونه هل بزار زیر زبونت عالیه رب انار بچه رو سفید خوش پوست میکنه من یه 3کیلوی خوردم تو 16 هفته خخخخ موفق باشی
هلن
23 مهر 94 14:40
سلام عزیزم فکرکنم شما هم مثل من مامان اردیبهشت 95 باشین من الان هفته 11 هستم خوشحال میشم به وب منم سر بزنین